pátek 15. července 2011

Jak to bylo ..

V sobotu se pořádal zase turnaj v šipkách v Mladých Bukách. Už jsem byla odhodlaná, že půjdu hrát, ale nakonec jsem tam odvezla jen muže a sama jsem jela do TU pro bagetu XDD Tam to chodí asi tak, že 4 lidi hrajou a zbylejch 20 se nalejvá XD Takže Honza už asi v 7 toho měl docela dost a plánoval s klukama co po šipkách. Pak přišel pokr, pak Deprese a pak domů - domů do Trutnova k mý mamce. Bylo to asi kolem půlnoci, ani nevím kolik přesně bylo, ale to není důležitý. Důležitý je, co bylo potom. Tu noc byla ta hrozná bouřka. A ještě než začala, tak já jsem si v pokoji otevřela balkón, protože bylo dusno a nebudem si nic nalhávat z Honzana to táhlo jak ze sudu XDDD Asi ve 4 ráno mě probudila SMS, psala mi Kačen že je hrozná bouřka a že se bojí XDD (my se většinou bojíme spolu, tak si třeba tři hodiny píšem sms, jak se hrozně bojíme XDD) tím mě probudila. Tak já vyplašená jsem šla zavřít balkón, ale on byl zavřenej. Tak jsem byla úplně zmatená a budila Honzana , že je bouřka a nějakej duch mi zavřel balkon XDD (zavřela mi ho mamka, aby mě neprobudila bouřka, zlatá maminka <3 ) Asi po půl hodině jsem usla. A najednou mě budí Honzan 'Zlato, prší ti do pokoje.' 'Honzane prosímtě, seš nalitej jak kbelík lehni si a spi' 'Ne vážně, poslouchej' 'Přestaň si hrát s tím prostěradlem a už běž spát' 'Ale já mám mokrou postel úplně šáhni' 'A dáš pak pokoj?' 'Jo!' NÁM PRASKNUL KOMÍN A TÍM PRASKLA CELÁ ZEĎ A MNĚ OPRAVDU PRŠELO DO POKOJE XDDDD






















V neděli jsme jeli chvíli na barák (doma u přítele), tak jsem vám vyfotila malý pipiny. Děcka na ně přišly, když tu byly a já jsem jin nevěřila. Ale oni tam fakt jsou XDD Jsou na nedodělným okně v mezipatře. Je tam furt otevřená ventilačka. Lítají tam oknem, teda už jenom jeden z ptačích rodičů. ten druhý se umlátil o okna, když se snažil vylítnout.


























Byli jsme zkoušet hrát tenis. V den, kdy byl brutální pařák a já jsem byla zpocená jenom při prvník kroku z auta XDD Nevím jestli se mi ten sport nelíbil víc kvůli tomu, že mi to nešlo a nebo kvůli tomu, že bylo takový vedro XDD


V pondělí jsme jeli náklaďákem na Moravu. Přítel tam jezdí pro materiál a nechce s náklaďákem jezdit sám a tentokrát vyšla řada na mě. Takže jsem na cestu jemu udělala řízky a sobě nudle XD



Žádné komentáře: