neděle 6. února 2011

Od čtvrtka

se skoro vůbec nic nestalo.
Vybírala jsem layout. Tamten byl úplně suprovej, i když růžovej. Ale takový velký písmo, no to se dá ještě změnit, i já vím jak. Ale kurňa to řádkování. Jsem z toho úplně zoufalá. Přenastavit mi to nejde, protože layout je staženej někde z netu nebo já fakt nevim. Help.
No prostě hledám něco, co by mi vyhovovalo, tak je možný, že zde to bude každý den jiný.
Na VOŠ jsem měla pololetní prázdniny, protože jsou líný učitelé pracovat. Tak jsem místo toho se učila udělat svíčkovou podle Natálije.
Povedla se. Je skvělá, chutná a přesně podle receptu :)) .. Takže ostatní at si políbí prdel XDD ... Pozvala jsem rodiče od přítele, tak taky říkali, že je úplně skvělá. A to nikdo nevěděl, že ji dělám poprvé. Naši si na tom taky pochutnali a my máme ještě přes polovinu dneska. Já neumím prostě vařit na porce XDDD

V pátek jsem byla na tréninku, ale nějak to nebylo podle mého gusta. Samý zvláštnosti. 

V sobotu jsem byla konečně! plavat, na co se překecávám hodně hodně dlouho. Ale žádnej jásot, uplavala jsem 6 bazénů, šla se kouknout na přítele s prckem do malýho a už jsem z tý teplý vody nevylezla XDDD V malým bazénu byla tak teplá voda, že když jste našli ten otvor, ze kterýho to přitýká, tak jste vykřikli jau. Já jsem vykřikla jau a pak jsem v průběhu půl hodiny viděla, jak všechny ty zvědavý děcka to jdou taky zkusit a křičely jau XDDD

Nebyla jsem nikde kalit, což mě mrzí, ale já si to někdy vynahradím :)) 

V neděli (dnes) se přítel rozhodl bobovat, tak jsme vyšli v keckách ven, chcalo. Nikde žádnej sníh. Až na sjezdovce trochu. Tak jsme bobovali, než jsme po pěti jízdách byli durch a šli domů XDD 





Žádnej sníh :( Zima končí. Ale má být zase prej -10 v pátek.

1 komentář:

slavikova řekl(a)...

jůů psíčková ♥

toho nemáš moc, tohle by mi sežrali za den! XDDDDD

FAVS2010??? *88*