sobota 26. února 2011

Sáňkování

Kdysi dávno v neděli jsme byli sáňkovat. Celkem vydařená parta asi 15 lidí se sešlo pod Černou horou se sáňkama. My jsme si s Hanym vzali saně z domova. No já tam mám všude známý a pracovala jsem tam, tak jsem měla jízdy nahoru zdarma. První jízda – Sabina vyplácaná, že jede snad poprvé lanovkou na Černou horu, Hany zase, že je vůbec venku a poprvé jde sáňkovat XDD .. Padaly tam samý hlášky: „ To je hustý být na čerstvým vzduchu na světle a ne v hospodě“ … „ to je mazec bejt venku a nesedět za počítačem“ XDDD ..
První jízdu bych nazvala : „Objevení překážek“ = Všichni se rozjedeme, natěšení se řítíme jak blázni. Já s Hanym jedem za Šaňou. Nikde žádný značky. Nikde. Šaňa před náma na sáňkách ->mírnej kopeček -> Šaňa před náma ve vzduchu bez saní. Okamžitě jsem se snažila zabrzdit, ale ono to moc nejde, když mi Honzan zapomněl přivýst z domova zimní boty a byla jsem v kozačkách. Tak brzdim, Hany vypadnul, já jela dál, najednou jsem byla mezi lyžařema a konečně jsem zastavila. Slečna Němka mě obplužila a já se otočim a tam taková hromada nabouraných lidí , který jsme přelítli. Postřehla jsem jenom Sabininu čepici, co letěla skoro vysoko jak Šaňa XDD Někteří o 150m níž, někteří bez sáněk, bez čepic, rukavic, hlavy, ruky. Než jsem vytáhla fotoaparát, tak se všichni rozjeli.
Druhá jízda - nemám název, protože byla celkem bezproblémová. Sem tam nějaká bouračka do sněhu. Nic vážného. Akorát nám začly protestovat saně. Když jsem držela berany , tak jsem je měla úplně u sebe XDD
Třetí jízda: „Jízda smrti“ - Půjčili jsme si sáňky za ty naše, kterým se už nechtělo ject – chyba. Nejenže furt zatáčely doleva,ale navíc ještě nešly ubrzdit. Tak hnedka první přejezd přes sjezdovku jsme narazili do Ivči, který jsem narazila nosem do zad, že přes nás přelítla chudák. O kousek dál nalítl David do dítěte Poláků, který tam furt nadávali a všichni si z nich dělali jen prdel XDD Museli jsme ujet. Cestou dolů jsem pak už vzala jen jednu paní se psem na sáňkách, dva běžkaře,co slušně zahučeli do lesa a vyklopila Hanyho, kterej se jim šel za mě omluvit. Zabrzdila jsem až dole. Nos mě bolí do dneška. Byla jsem nazvána největším nebezpečným jezdcem a byl mi udán zákaz jezdit (naštěstí - nejel už nikdo XDD) Polské dítě má nohu zlomenou tak třikrát, Sabina má asi naraženou hlavu, paní se psem zase záda stejně jako Ivča, Lůca s Pinkym jsou ještě teď v šoku, jak jeli kam neměli.. atd atd. Ale bylo to fakt super a ráda bych šla na další akci XDDD





2 komentáře:

natalia peréz řekl(a)...

nejlíp jsi to popsala prostě!
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

FAKT NEJLÍP. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Spencie řekl(a)...

Dík XDD