pondělí 25. dubna 2011

Tak asi tak

No udělám to takhle, protože všichni víme, jak by to jinak dopadlo, když to píšu už necelý rok.

Day 10 - Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad
- Happy: Pink (cokoliv) 
- Sad: Seether - Broken
- Hyped: Lady Gaga - ta nová
- Mad: Hanka Zagorová - Zima XD
Day 11 - Something you regret

- asi před 5ti lety jsem měla dát dva pány k soudu, teď lituju, že jsem to neudělala!
Day 12 - A song that makes you cry (or nearly)

- Simple plan - Perfect
Day 13 - A photo of you taken over ten years ago

- za chvíli dojdu dolů a půjdu něco najít, pak to sem dodám XD
Day 14 - Your favorite quote

- Usmívej se na toho, kdo ti ublížil, aby neviděl, jak moc tě to bolí
Day 15 - Put your iPod on shuffle: First 10 songs that play

- Pink - Bad influence, Simple plan - Shut up, Good Charlotte - Say anything, Lady Gaga - Paparazzi, Shayne Ward - No promises, Tiesto - traffic, Undeva in balcani, nahrávka bouřky ze Skotska, The Rasmus - Guilty, Klus - pocity
Day 16 - The person you miss the most

- můj pradědeček 
Day 17 - Someone you would want to switch lives with for one day and why

- To je těžký. S někým slavným, kdo by si zrovna užíval někde bohatou dovolenou za miliony XDD 
Day 18 - Plans/dreams/goals you have

- dodělat školu, najít si práci, přestěhovat se někam do svýho a udělat si to tam pěkný, pak možná dítě ale jenom holku XDD
Day 19 - Nicknames you have; why do you have them

- Vše podobný Andree , Jenny - z  xchatu, Spencie - protože se mi to kdysi líbilo .)
Day 20 - Someone you see yourself marrying/being with in the future

- No tak to je dost těžký. Sotva tam vidím sama sebe XD
Day 21 - A picture of something that makes you happy

- jakákoliv fotka mojí Milušky
Day 22 - What makes you different from everyone else

- nevím o ničem, nic mě nenapadá
Day 23 - Something you crave for a lot

- asi po novým mobilu
Day 24 - Your fear(s)

- mám strach z mostů
Day 25 - What I would find in your bag

- papírové kapesníčky, balzám na pusu, gumičky, mobil, peněženku, klíče
Day 26 - Your favorite memory

- ty z dětství, jak jsem byla vedoucí a můj bratránek mě poslouchal a tak jsme spolu dělali hrozný průsery XDD
Day 27 - Your favorite internet friend

- Klára
Day 28 - A YouTube video

-Pink - Funhouse
Day 29 - In this past month, what have you learned

- no asi nic, ze života je se furt co učit a ze školy si nic nepamatuju XD
Day 30 - Whatever tickles your fancy

- no asi na bokách a na nohách

Žádné komentáře: