pátek 29. dubna 2011

Bloglovin

Možná jste si ještě nevšimli, možná už jo. V levým sloupečku mi přibyla nová ikona od bloglovinu :) Ha, konečně mi to jde. Takže klidně klikni a sleduj.
Včera jsem přijela ze školy domů, protože moje mamka má 40tky teploty a furt jí otravují z práce, že nevědí co a jak. Sotva si chudák došla na záchod, tak jsem musela zakročit. Uklidila jsem, uvařila jsem, konečně šla s Peggy na pořádnou procházku. No a co se stalo? Já se probudim a mamka mi dneska zdrhla do práce XDD Moc hodná. Tak doufám, že se vrátí v pořádku domů XD
Mám před sebou poslední týden ve škole. Takže tedka to tam je docela mazec, ale zase hrozná nuda XD Přijdu napíšu test, mám volno, napíšu další test, mám volno. A takhle to jde celou dobu.
O víkendu jsou Čarodky a já už tedka přesně vím, že na ně nebudu mít náladu. Protože: za 1. jsou tak trapně rozdělený, že oheň je v jedný části Buků a kapela s hospodou a WC úplně někde jinde, za 2. protože budu celej den v Hradci, za 3. se v tom Hradci asi uvidím i s tátou a pak budu zase taková smutná.
Úplně se děsím představy, že si musim všechno z intru zase přitáhnout domů a je toho tolik, že budu muset jet autem a já teďka zrovna moc dobře s mým autem nevycházím. Nevím jestli cití, že za chvíli bude moje i papírově a nebo se prostě nemůže dočkat, ale mám s ním jen problémy XDD A to až bude přepsaný na mě, tak pro něj mám skvělej dárek - nový přední sklo. Už nebude popraskaný tak brutálně :)
Dneska si jedu pro poličky do šatny. Konečně budeme mít šatnu a ne hadry naházený ve dvou skříních.
Přesadila jsem si taky asi po 3 měsících kytky, kterým už zespod květináče vylejzaly kořínky XDD Já Vám je snad i vyfotím až přijedu :)
No hurá sázet lusky, dneska je tak pěkně ! :)

5 komentářů:

nat řekl(a)...

ty volé, já nevim že se pak jde na hřiště na kapelu. to je blbost ne? minule to měli taky celý na poli... udělali stánky a stany a podium a toi toi

Spencie řekl(a)...

Já jsem měla nějaký špatný info :/ XD

pól řekl(a)...

joo, konečně bloglovin! zapomínal jsem vždycky na tvůj blog, teď už nebudu.. cos vařila mamince?

nat řekl(a)...

! XD

Spencie řekl(a)...

Póle nebudeš mi věřit, ale dělala jsem těstoviny podle tebe :) Akorát jsem si tam přidala kari a byla to trochu kari omáčka XDD