pondělí 24. října 2011

E.l.f.

No konečně mi přišel! Už jsem se ho nemohla dočkat :) A to mi přišel poměrně rychle, ani ne 14 dní.


Můj hlavní záměr teda byly linky, protože holky o nich mluvily, že jsou fakt dobrý. Taky stíny a tónovací krém. Zbytek je koupenej, abych se vešla nad 300,-Kč. Jako třeba korektor, který voní pomerančem nebo lesk na rty, kterej já nepoužívám (ale třeba začnu XDD) a pudr jakože ho poprvé v životě zkusím.
Se vším jsem hrozně spokojená. No ten pudr trochu vázne, ale třeba na ples bude dobrej (jestli se s nim do ty doby naučim XDD mami? XD ) Má trochu třpytky a je o malilinko tmavší , takže uvidíme ještě :)
No taky jsem konečně začla zase nosit naušnice a nenosim je jenom na nějaký pro mě významný akce. 3x hurá. A ztratila jsem svůj nejoblíbenější řetízek s velkým A, který nosím asi 6 let :(( Už jsem hledala všude, tak doufám, že se ještě někde najde až to budu nejmíň čekat :(


Moje nový naušnice. Ježiš, to je divný slovo.
Těším se na Halloween, pozvala jsem holky ze školy a říkaly, že dorazej. Taky jsem měla vymyšlenou masku, pak zase ne, pak zase jo, pak zase ne. Takže teďka jednu mám a pokud mi nevyjde, tak půjdu za softballistku XD Tak.

5 komentářů:

p. řekl(a)...

jezis, ten retizek jsem hrozne nesnasela :DDD

Mary řekl(a)...

fíha, takýto post som od teba nečakala :D elf závidím, ja už mám zákaz kupovania kozmetiky, lebo nič nepoužívam..

Spencie řekl(a)...

p.: On se nikomu nelíbil, ale já ho měla hrozně ráda XD Takže to nevzdám a budu hledat dál :)
Mary: 'fíha, takýto post som od teba nečakala :D' XDDDD ale mas pravdu, ja bych to normalne taky necekala XD Ja se ani nedivim, ze mas zakaz, kdyz to vidim na plurku XD

Spencie řekl(a)...

Tento komentář byl odstraněn autorem.

lucienda řekl(a)...

linky jsou nejlepší, korektor je taky dobrej, ale přijde mi že ho je hrozně málo a za chvíli jsem ho měla vypotřebovanej :DD pudr mě taky moc nenadchnul - moc tmavej..
ty jo já jsem tě snad ani nikdy neviděla bez áčka :/
a nakonec maska dopadla nebo ne?? :) mě už jen chyběj udělat uši a přišít ocas :)