pátek 14. října 2011

Zpátky do minulosti

Původně jsem chtěla udělat článek, kde bych vyhrabala docela dost starý fotky a všichni jsme se koukli, jak jsem uměla být trapná s krátkými vlasy a JEDNÍM obrovským kruhem v uchu, kam jsem taky do stejný dírky narvala třeba další tři naušnice XDDDDD Pak jsem se nad tím zamyslela a udělám to někdy jindy jestli vůbec někdy XD .. Nebo kdyby do toho šel někdo taky XD

A tak teda napíšu, jak jsme hráli kvalifikaci v Praze a jaká byla rozlučková párty (ne moje).
Cestu do Prahy jsem si představovala takhle: Pojedeme velkým transportérem, takže si můžu vzít kolik věci chci i ty nepotřebný, bude nás tam spousta v autě. Připravila jsem flashku s písničkama, umyla auta, koupila si lemony a berentzena na cestu. Všechno šlo skvěle NEŽ. Než přestala fungovat flashka, takže jsme museli poslouchat rádio. NEŽ nám dali jiný lidi do auta. A jedno velký NEŽ nám upadla spojka před Mladou Boleslaví. Takže jsem hnedka volala druhý půlce týmu, která už byla na hřišti, že nám upadla spojka, ale jelikož oni si víkend před udělali z nás srandu, že se něco stalo a tak přijedou pozdě na zápas a bla bla bla, tak nám to nechtěli uvěřit. Takže si mysleli, že kecám a nešli vůbec řešit jestli můžem přehodit zápas nebo tak. Šla jsem stopovat auta ještě s holkama. No viděli 5 holek u silnice, takže docela ty hnusný pánové zastavovali, ale jen co jsme řekli, že potřebujem do Prahy, tak jeli dál XDDDDD Nakonec nám zastavil automechanik, který nám poradil, jak jel bez spojky. Takže jsme dojeli se zpožděním do Prahy a ani jsme nestihli pořádně vystoupit z auta a už jsme museli být na hřišti a jít hrát XDD


Praha byla skvělá. Ještě v pátek jsme docela pařili do rána a mně a Kátě bylo druhej den blbě, že jsem  pronesla větu 'Už nikdy nebudu pít' (a fakt to docela držím, protože to bylo hrozný) Zahráli jsme si skvěle, ty nejdůležitější zápasy nám utekly o bod. (Jeden teda o 15 XDDDD) Ale fakt to bylo super. A kdyby jsme měli dost peněz a hráčů a aut, tak my bysme na tu druhou ligu měli! Nakonec jsme byli 4. Super víkend.

Další víkend se konala poslední pálka. Většinou žákyně hrajou proti svým mamkám zápas, kadetky proti tátům zápas, my ženský s chlapama slowpitch. Letos to bylo ale trochu jiný. Naše trenérky, co nás měly v žákyních a kadetkách končí a tak jsme jim dělali rozlučkovou párty. Bylo to úžasný. Počasí nic moc teda, ale zápasy se odehrály skvěle. Nikdy to snad nebylo vyrovnanější než letos a to všechny. Rodiče to snad trénovali celej rok nebo co. A po zápase jsme zavolali trenérka na hřiště, mladý se převlíkli za Šmoulíky a zatancovali nějakou sestavu. Pak jsme přišli na řadu my. A to už brečely. Nejrpve dort, pak nádherná básnička, u který zase brečely. Šerpy ( děkujeme nezapomeneme a zepředu Nejlepší trenérka), pak korunky teda pořádný KORUNY, šáňo a nakonec jsme jim uvázali softballový míčky na řetěz k noze , že to mají na doživotí :)) Krásný to bylo opravdu.

Fotky nejsou moje, já jsem si vzala vybitý foťák XD Tak jen ty, co jsem posbírala od holek. Ani nejsou upravený. A srovnaný. Příště se polepším :)


Poslední společná

Jsme se s Káťou snažily udělat figurky trenérek na dort a hrozně jsme se u toho rozčilovaly XDD

Básnička


Ubrečený holky naše :))

Znova básnička 

Dort. Mábel je hrozná šikula na dorty :)) (a všimněte si našich postaviček XDDDDD)

Holky tančej XDDD


No a jak to všechno bylo pěkný, tak nastala nehorázná párty. Všichni se tam opili. Sranda byla, hádka byla. A já jsem si koupila jenom lemony, že nebudu pít a tak jest :)) (hrozně mě bolela hlava, takže jsem byla ráda, že sedím XDDDD)

3 komentáře:

p. řekl(a)...

TY JO, ty vypadas na tech fotkach uplne jinak, bych te nepoznala :o)

Spencie řekl(a)...

Já si myslím, že je furt stejná :)) Dokonce mi dorostly vlasy a mám je stejně dlouhý jako když si tu byla v zimě :)

lucienda řekl(a)...

"sem si koupila jen lemony, že nebudu pít" ... :DDDDDDDD