úterý 27. prosince 2011

Still trucing

Jo, pořád trucuju. Za ty fotky tady a za to, že se mi rozpadnul notebook, když jsem to nejmíň potřebovala. Budu si muset pořídit nový a nebo doufám, že se probudí z komatu. A když jsem si konečně udělala doménu na wordpressu a pak jsem si udělala nový blog na bloggeru, tak se mi začalo stýskat. Takže ještě tak den, dva budu trucovat než najdu foťák, který nevím kde je a pak tu budu pokračovat. Vyhovuje mi, že všichni vědí, že tenhle blog existuje, ale většina lidí z mého okolí si ho nemůže ani přečíst. Pokud si na to někdo nepovolal hackera XDD Toho jsou taky schopný.
Byla jsem nejvíc hodná na Vánoce a opravdu mě nejvíc potěšilo, že jsme se všichni sešli u babičky a byli jsme spolu pohromadě. Akorát strejda už má svoje Vánoce, ale s ním jsem se viděla den na to. Chtěla bych všem moc poděkovat za nejvíc nejlepší dárky.
To jen pro informaci. Teďka už jdu trucovat zase.

Žádné komentáře: