pondělí 12. prosince 2011

Zkouška

Nějak jsem se nepohodla s Googlem + , hrozně mě štval. Ať jsem to měla nastavený, jak jsem to měla nastavený, tak se tam furt ukazovaly moje fotky z blogy a když jsem jich pár odstranila, tak se mi smazaly všechny z blogu. A tak jsem se nasrala a smazala jsem celej účet a on mi teďka ani žádný fotky nechce nahrát, hajzl jeden XDD .. takže jsem smazala celou december photo challenge, protože to nějak nemá smysl bez fotek že. A teďka budu doufat, že mě má google aspoň trochu rád a když psali, že se mi pokusí obnovit fotky do Picassa, tak mi je obnoví a zároveň se obnoví i tady. Prosím.

Jedna fotka na zkoušku. Od Bárb, asi tak 2 roky nazpět. Tímto jí i Natále děkuju za všechny fotky (i když stále nemám všechny XD)


EDIT : NEJDE TO, NEPŮJDE TO. Takže se hrozně omlouvám, ale v mým blogu nebudou žádný fotky. Jsem tak nasraná !!! Některý fotky, co jsem měla ještě uložený jsem se snažila dodat, obnovit, ale jako většina nejde. Přemýšlím, že se přestěhuju a budu psát jinde a nebo to prostě nechám a budu chytat nervy vždycky když to uvidím. Nevím. 

1 komentář:

nat řekl(a)...

koko jde to!