úterý 17. července 2012

MISTŘI !!!

Prázdniny jsou v plném proudu a hrozně rychle utíkají. Už bude polovina za mnou a já jsem se ani nestačila vzpamatovat z toho, že jsem ukončila školu.
Právě jsem přijela od zubaře - trhali mi moudrák, tak píšu rychle než to přijde k sobě, takže kdyby byl tenhle článek nějakej useklej, tak se omlouvám XDDD
Od předávání diplomů se toho hodně stalo a myslím si, že to docela ovlivní i mojí budoucnost. No uvidíme, co se má stát, se stane.
Táta mě za dokončení školy pozval na Ježkův statek v Nový Pace. Hrozně se mi tam líbilo a doporučuji! Měli jsme jet do Dětenic, ale já to nějak moc nemusím tam, tak jsme jeli do Nový Paky. Široký výběr, skvělý jídlo, krásný posezení, milá obsluha, zábava pro děti, skvělý místo. Takovou kombinaci jsem hodně dlouho nezažila :)) Dala jsem si kuřecí kapsu se slaninou, hermelínem a brusinkami a jako přílohu krokety. Trochu jsem se bála těch brusinek, ale jako vynikající!
Taky jsme byli na grilovací narozeninové párty v Janských Lázní, kde to je taky nádherný a hrozně jsem si to užila. S dětmi jsme jeli na Kofola párty, kde pak bylo vystoupení pro dospělé, smála jsem se celý večer. No a taky jsem si zařídila dvě brigády. První je tradiční jako každý rok - Dehtochema. A druha je tajo.
A začalo to tím, že jsme měli stánek na Punk festivalu - Obscene Extreme. Ani jsem nečekala, že z toho budu mít tolik zážitků. Ani jedna z nás tuhle hudbu neposlouchá a tak nám připadalo, že hraje celý 3 dny jen jedna skupina jednu a tu samou písničku XDDD A jak jsme tam tak seděli všichni, tak jsem zjistila, že nás chladič (u piva) vydává lepší rytmus než ty kapely, tak jsme si pak všichni pěkně podupávali v rytmu chladiče :)))  No zahajovací skupina byla prej Guttalax XDDDD S Lůcou nám tam všichni říkali, že jsme ségry. Nekecám asi 20 týpků nám to řeklo. A pak přišla Lucky mamka a tak říkali, že to je úplně jasný, že to je naše máma, že máme stejný oči XDDD .. No, co bych vám dál říkala, Punk festival se neobešel bez úplně ožralých lidí, co se budili tím, že mu druhý strkal koule do pusy nebo ho pochcal nebo strčil petku do prdele.
Největší zážitek pro mě zatím je, že se hrálo OPEN Mistrovství České republiky v slowpitchi a my jsme to prostě všechno vyhráli a jsme mistři !!! A příští rok jedeme na Mistrovství Evropy :))) (do Pardubic no XDDD) Vůbec jsme s tím nepočítali, protože nám odjel nejdůležitější hráč, pak ředitelka turnaje a pak další hráč a vůbec jsme nevěděli jak to bude. Jak to bude s náma jako s týmem a jak to bude s organizací, když se turnaj koná u nás v Bukách. Každý den jsme museli vysoušet hřiště kvůli těm mega slejvakům a i to se povedlo, co se týče organizace. A pak jsme hráli a postupně vyhráli všechno a nakonec i finále rozdílem a pak už jsme měli všichni medaile na krku a rozjela se afterparty.
Afterparty byla neuvěřitelná. Takovou ostudu jsem nezažila hodně dlouho XDD .. Jelikož bylo hrozný vedro, tak jsem neměla chuť k jídlu a ještě jsem byla unavená z her, tak jsem byla opilá hned po dvou pivech. Dělali jsme bordel na celým hřišti. Nalili nám rum, který já nepiju! Prostě ne, ale vypila jsem ho, nevím proč XDD Byl nějaký extra prý ze sudu s rozinkama. Pak  se hrozně zatáhlo a všichni jsme během 5 minut byli v hospodě, kde jsme dělali ještě větší bordel.  Najednou jsem stála pod spoluhráčky barákem v tý největší bouřce úplně opilá a skandovala jsem Mistři a ať jdou s námi pařit. A to mám strach z bouřky. Otevřela paní mamka, které jsem nevím proč říkala Cvěto, chodila jsem zmoklá po baráku, nevím proč. Pak jsem pan tátovi říkala něco hroznýho, taky nevím proč. Cvěta si myslela, že si nebudu nic pamatovat, ale bohužel. Nalili nám slivovice a šli jsme zpátky do hospody, ze který jsem potom jela Pod Máj, nevím proč. Nechtěla jsem zaplatit panu Taxikářovi - panu Kahounovi, kterému jsem říkala pane Čahoune a pane Šlahoune. Také jsem mu řekla, že mu nezaplatím, protože je z Buků a maximálně mu ukážu medaile a že by měl být pyšný, že veze mistry XDDDD A pak už nic nevím, nevím proč XDDDDDDDDDDD Jediný co vím, že v brzké době nechci moc do Buků XDDD
A už za týden jedeme na vodu - sjíždět Vltavu. A nevím jestli se těším nebo jestli se víc bojím, ale rozhodně jsem zvědavá jak to bude vypadat.




Pán z asociace softballu natočil z turnaje velmi pěkné video:
http://vimeo.com/45429612

A já jsem dala dokupy také video:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=KSlbk3XjBTs

No a nakonec tričko na vodu:


2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

ještě jednou gratulace, jste hvězdy !! a na tý první fotce vypadáš pěkně namakaně :DDD

Unknown řekl(a)...

ségra! :DDD