úterý 19. června 2012

Předávání + loučení

Turnov (lyžařský areál) - 15.00 - rozlučka začíná.
Na první dojem se mohlo zdát, že se jedná o nějaký raut. Všude jídlo, nekecám. Na facebooku se prohodilo, že by každý mohl donýst třeba něco drobnýho k jídlu. Nikdo ovšem nečekal, že tam bude 6 buchet, 5 dortů, 20 táců jednohubek, pizzičky, šneci, rolády, muffiny, obložený talíře, chlebíčky, nakládaný hermelíny, maso, saláty.. no snad všechno! Přijela jsem, sotva jsem vylezla z auta v tom vedru a po 5 min jsem byla přežraná! Všechno bylo tak dobrý!
Co se ovšem zdálo jako pomalý rozjezd v pití a velký v jídle se ke konci obrátilo a v pití to mělo neudržitelný dojezd a jídlo zůstalo skoro nedotknutelné ač jsme všichni byli nonstop přežraný. Během večera se prostřídalo několik her, dalo by se říct hromadný karaoke a hot dance (pozor!) v moderním stylu okolo plotu!! XDDD Plot, co slouží k ochraně před kotvou na sjezdovce byl najednou několika metrová tyč, u které bylo nejvíce rušno! XD Sloužila jako mikrofon, tyč, opěrátko, drbátko, držátko ... cokoliv XD
Spali jsme uprostřed místnosti všichni naskládaný ala S tebou mě baví svět :))) A pak přišlo těžké ráno opilcovo XD Po hodinovém úklidu a tříhodinovému střízlivění jsme se mohli vydat domů. Každý obdařen taškou se zbylým jídlem XDD  Byla to jedna z nejlepších párty a doufám, že to nebude jako vždycky a brzo se sejdeme a rozjedeme to znovu :)))


Pro mě přijela mamča s babi a dědou a vyjeli jsme na chalupu. Opět jsme grilovali a bylo to tam úžasný, protože jsem na chalupě strávila celý dětství a mám tam tolik vzpomínek, že bych jen procházením okolo chalupy se zabavila na celý den. Během koukání na motogp mi nějak vypadlo asi 5 kol, tak mě nejspíš dohnal můj spánkový deficit XDDD


Přijela jsem pozdě domů a připravovala se na předávání diplomu. Ještě jsem neměla pořádně domyšlený věci na sebe. Měla jsem půjčený šaty od Lůcy a nejradši bych ji je ukradla, protože jsou nejpohodlnější na celým světě :)) Nakonec jsem stejně nic nevymyslela a ráno na poslední chvíli všechno sháněla XD
Jela se mnou mamka, babi a děda <3 a cestou jsme potkali asi  3 semafory, 5 traktorů a přijela jsem pozdě, takže jsem přišla pět minut před zahájením a ani jsem nevěděla kam a jak nastupuju a nic XDD ale zvládlo se to! A tradá, zde jsou fotky:



S Péťou :))

S mamčou mojí <3

S babi a s dědou 



4 komentáře:

cassidy řekl(a)...

To musela bejt super akce :)) Na tý první fotce ti to nejvíc sluší! <3

Unknown řekl(a)...

závidím, že jste se takhle sešli, to my néé :/ tyjo, taky bych se ale přežrala :DDD

šaty pěkně zase dostanou nožičky zpět, nemysli si! :DD

Natalia řekl(a)...

andy ja ti nevim

Spencie řekl(a)...

Cass, byla to úplně nejvíc skvělá akce :)) hrozně jsem si ji užila
Lůca, :(( škoda XDDD hold budem muset do toho Polska! :D
Nat, ?