neděle 6. března 2011

Bilance 2010

Asi jako všichni ostatní, podle toho, co jsem četla - nemůžu uvěřit, že to už je tak dlouho, co se to všechno stalo. Probírám se diářem a musím se až divit. Tak se divte se mnou:

LEDEN

Můj první zápočtový týden a první zkouškové období. Všechny zkoušky ve třech dnech. Dala jsem je. Jsem borec. Za leden jsem prošla asi 4 plesy prožila svoje první sáňkování z Černé hory, které bylo úplně super, až na to, že jsme dostali pokutu přes 30.000,- že jsme sjeli na normální dráhu. ( Já neplatila nic ) Byla víkendová párty na chatě, kam jsem ani nešla, protože jsem stále byla nazývána vším možným jen ne mým jménem XDD Nejoblíbenější bylo děvka. Proneslo se, že jsem měla něco s jedním klukem (můj nynější XD), což zrovna OPRAVDU nebyla pravda.. XDD




ÚNOR

Další 4 plesy. A všechny byly super. Konečně si v mozku srovnávám nějak věci a dochází mi, že kluk, s kterým trávím nejvíc času není nic pro mě. Poprvý jsem se opila v Jablonci tak moc, že ani nevim jaký byl průběh večera natož, že mě cizí lidi ráno vyhodili do školy, kde jsem sotva vydržela dvě hodiny. Za únor jsem zničila asi troje šaty, čtvery naušnice, osmery silonky a dvoje stíny. Natočily jsme s Natálou SATAN SOCK!





BŘEZEN

Většina lidí okolo mě se snaží, jaký mám soukromý život a tak jde okolo mě tolik pomluv, že jsem se je snažila všechny splnit, aby ty lidi měli taky jednou pravdu XDD Moc se mi to nedařilo teda no. Byla jsem na dvou plesech. Z toho jeden byl Obecní v Bukách , kde se toho stalo tolik, že bych místo měsíce mohla napsat jenom ples XDDD .. Sabina je prostě bezva kámoška :)) .. Byla to největší akce roku pro mě. V březnu se mě stále a stále snaží nabalovat Hany a já vzdorná dívka vše ignoruju. Už jen to, že má přítelkyni a dítě je pro mě dost těžký. Natož ty další horší věci. Klárka odjíždí navždy do Anglie.





DUBEN

Oslava mých narozenin. Byla velká. A můžu jen dodat, že neobvyklé na tom bylo to, že jsem po lidech házela salám se sýrem, protože mi nechtěli odpovědět, kolik je sakra stupňů! Začíná softballová sezóna a Valentino jezdí jako drak. Ztratila jsem hlas, měla jsem angínu a brala asi po 3 letech antibiotika (asi tak 3 dny). Byl sraz xchatu nevim po kolika letech, co neexistuje a kdyby se tam Natála neopila, tak je tam pěkná nuda XDD .. Pardubice jsou mistři světa. Hany je víc a víc dotěrnej a já se mlátím do hlavy, proč dokelu zrovna já ho nemůžu sakra vyndat z hlavy XDDD .. Čarodky <3 a první kino.  





KVĚTEN

Celý květen mě skoro všichni nesnáší, pomlouvají mě, nadávají mi. Měla jsem stres, že jsem asi 4 dny nespala. Aspoň jsem poznala, kdo mi opravdu stojí za kamarádství. Začínám si tak trochu uvědomovat, že tu školu mám asi ráda a chci to studovat. Ne tam být jenom proto, abych nemusela jít makat. Na konci května to všechno prasklo. Aspoň se mi trochu daří v softballu. 



ČERVEN

Zápočtový týden a zkouškový období. Největší strach ze zkoušky z ekonomiky. Měla jsem asi tři hodiny před zkouškou vidění, že si vythnu otázku č. 10 a tak jsem se tři hodiny učila jenom otázku 10, kterou jsem si vytáhla, odříkala jsem ji na 1, ale stejně jsem odešla za 3 s odřenýma ušima XDDD Asi mě má moc ráda no <3 XDD .. Přijela Bárb do Buků a já jsem v životě neměla tolik fotek jako za jeden den s nima XDD Ale i přes všechny moje pindy, ty fotky mám teďka ráda, fakt XDD .. Začínají mi tréninky na republiku ve slowpitchy. Zaučuju se na letní brigádu.




ČERVENEC

Hraje se mistrovství republiky a skončili jsme 2., trochu zklamání. Ale i tak je možný, že pojedeme na Evropský šampionát. Pak jen práce, práce, práce. Až mě ta práce začala i bavit. Dělala jsem expedientku v Dehtochemě. Byla jsem se Sabinou na třetím dílu Twilight: Zatmění a objevily jsme nejvíc super spodní prádlo v New Yorkeru XDD .. Na konci měsíce byla Porcinkule. Nejvíc nejlepší atrakce, na který jsem byla asi 6x a pak jsem měla skoro otřes mozku, poškrábaný břicho od pásku, naraženou nohu od chráničů XDD Pak se tam všichni ožrali hrozně moc. A já jsem poprvý slyšela celý vyprávění na ohňostroji, protože jsem byla celkem střízlivá :))


SRPEN

Práce, práce, práce. Pořádá se turnaj ve slowpitchy a já aktivně dala do kupy team. Vyhráli jsme ho!!! Měla jsem zánět močáku a na urologii mi strkali cévky do močáku. Už nikdy víc! V srpnu jsem byla asi nejvíckrát v kině na celkem fain filmech, který už teďka nestojí za zmíňku XDD Kačen udělala přijimačky na školu, kde jsem a aktivně zařizuju vše, aby se mnou a další Káťou bydlela XDD .. Splněno! Nějak mi upadá vztah s tátou.


ZÁŘÍ

Naše rodina se dostala do hrozných problémů jenom prostě kvůli jednomu člověku. Furt se to řešilo dokola, nic jinýho. Až se to vyřešilo nějakým záhadným způsobem. Ale všechny nás to poznamenalo. Sabina + Jirka + můj Hany slaví na chatě narozeniny. Začíná mi škola. Prohráli jsme asi tři zápasy v sezóně a postupujeme na baráž o postup do druhé ligy. Přijela mě navštívit Klárka z Anglie :) Máma měla šílený hlášky celej měsíc, z kterých jsem umírala XDD Dostala jsem mýho největší plyšáka k svátku. 



ŘÍJEN

Baráž = jako vždycky první zápasy se jen serou, pak se postavíme na nohy a děláme,co je v našich silách, abysme to dali do kupy. Nakonec jsme třetí, ale postupují první dva. I přesto tam je naděje, že se tam dostanem z důvodu rozpadu druholigového týmu. Po tomhle víkendu jsem úplně KO. Zařizujeme nový auto. Zapíjíme konec sezony. Poprvé v životě jsem jela na hokejový zápas do Pardubic, zrovna vyhráli 9:2, měla jsem hroznou radost a stala jsem se fanynkou Pardubic, díky hymně XDDDDDD Byl trapnej Halloween, protože jsem tam neměla svojí Sabinu. Otec mi poslal email, že se oženil.



LISTOPAD

Premiéra Harryho Pottera, ze který jsem byla úplně nadšená! Myslím, že ten film byl tak, jak měl bejt! Nějak nechtěně se zabývám firmou, kde pracuje Hany a dobrovolně jim tam pomáhám. V Diáři mám zapsaný samý tajný věci, co si píšou s Natálou, ale nic publikovatelnýho XDD 


PROSINEC

Z kontroly jsem měla špatný výsledky a musela jsem na třetí operaci během dvou let. Vyhlídka do budoucna od doktorů? - Tak se zase uvidíme. Bezva. Nakupovala jsem na Vánoce v Ikee a letos byly asi nejdražší Vánoce. V mém žebříčku nenaviděných nastaly velké změny. A těm lidem chci říct dík, protože mě baví čím dál víc XDD Prožila jsem hezký Vánoce a trapnej Silvestr. 


Doufám, že ten další rok bude jenom lepší. A vám HAPPY NEW YEAR XDDDDDDDDDDDDDDDD


7 komentářů:

natalia peréz řekl(a)...

neco je velmi zertovné:)))))

jinak te mám ráda moc!

cassidy řekl(a)...

Nevěřila bych, že někdo napíše bilanci v březnu, ale ještě že, smála jsem se :D

Mary řekl(a)...

aj tebe šťastný nový rok XDDDDDDD

Spencie řekl(a)...

Natálo, ty sis to přečetla ještě nedodělaný, mně nešel net XDD
Cassidy, taky jsem nevěřila a díky XD
Marry, děkuju děkuju XDDD

Skalainová řekl(a)...

haha ty pindourky... barb ma vzdycky tak hezky fotky tyjo, to chci taky..jinak souhlasim s harry potterem

natalia peréz řekl(a)...

No vsak uz koukám. na tu fotku ty vole svatby.

Spencie řekl(a)...

mazec co .)