středa 4. května 2011

Sick, shit

Mělo mě to napadnout, když jsem furt unavená a všechno je hrozně nudný a divný, že to nebude světem (ani tím, že prší po minutě sněží, pak svítí slunko a padaj kroupy), ale že je možná chyba někde na mý straně. Když jsem dneska usla odpoledne (což se mi dlouho nestalo) a probudila jsem se s bolestí v krku, s teplotou, rýmou, nechtěla jsem tomu věřit. Jsem nemocná tak jedinkrát do roka a vždycky v tu nejdebilnější chvíli, kdy to stejně musim přechodit. V sobotu mám zápas, na který se těším jak nevím co. Je důležitej a bude akční a všechno, tam jako nemůžu chybět. A celej následující týden musím na odtučňovací procedůru. Toho bych se zase klidně vzdala, ale nemůžu.
Mám pár fotek z Čarodek, Deprese a tak, ale nemám ani trochu sílu je zmenšit a už vůbec na ně koukat nebo cokoliv XD Tak snad potom. Jdu si lehnout k Vampire diaries (ty jsou tedka husty co?) a ke Gossině (docela nuda ne?) XD

1 komentář:

nat řekl(a)...

Gossina O____________o