úterý 24. května 2011

ďábelský šestky

Já vím, že jako mám napsat ještě jeden článek o Belgii, co jsem si jako slíbila a mám k tomu fotku. Ale teďka je tady taková mírně (ne)kulturní vložka a musím jí prostě napsat.

Btw: Maminka má dneska narozeniny. A jelikož né, že by měla poslední dobou nejlepší období, tak jsem se rozhodla jí prostě udělat něco jinak než jindy. My to slavíme vždycky až když se sejdeme celá rodina. Tak jsem odjela do Trutnova. A protože maminky mají největší radost, když jsou jejich děti šťastné, tak jsem si koupila bundu a boty XDDD Bože ta bunda to je sex ! Tak úžasná. Ale zpět k mamce. To nebylo vše samozřejmě XD Mamka sice radost měla, ale ne tak velkou, jak jsem si představovala, divný že XDDD A tak jsem ji přivezla kytky, zasadila ji je, dala na balkon (to ještě ani neviděla) a pak jsem koupila nudle (protože je má hrozně ráda, ale nerada si je kupuje, když si nějaký obyč nudle může udělat sama) nechala je pěkně zabalit, sehnala jsem nápis HAPPY BIRTHDAY kam se dá zapíchnout svíčka, sehnala svíčku. Objela jsem celou firmu (aby mě neviděli na vrátnici, protože mě poznal z dálky a hlásej mě telefonicky mámě), poprosila všechny koho jsem potkala ať to nikdo mamce neříká a potají vlítla do kanceláře, kde pracuje , vykřikla VŠECHNO NEJLEPŠÍ a moje mamka byla tak spokojená! :) (pro vás třeba nic moc, ale pro mojí mamušku to hodně znamená :)) No a teďka musim vymyslet ještě nějakou večeři :)
PS: Dneska jdu poprvé na trénink s malou Terkou na softball, jsem víc nervní jak ona XDD Ale už mi volala, že neví jaký tepláčky si má vzít na sebe XDDDDD ona hrozně hrotí oblečení , co z ní jednou bude, to netušim XD

Žádné komentáře: