středa 8. června 2011

Born this way

Protože touhle dobou je úplně všude Lady Gaga (dokonce i na farmě), tak samozřejmě nebudu pozadu a aspoň ji věnuju název tohohle článku.
Už je zase období zkoušek. Období, kdy dělám cokoliv jinýho jen abych se nemusela učit. Uklizenej byt, navařeno na 14 dní, dodělaná šatna, vytříděné oblečení.. atd. A když se už náhodou třeba dokopu učit, tak se na to stejně nedokážu soustředit dýl než 5 minut. Proto nechápu, jak jsem si mohla hrdinka dát 3 zkoušky na 1 den. Normálně si je dávám třeba po týdnu. Takže když mi zbýval jeden den do zkoušek a já se na to ani nepodívala, tak jsem to vzdala úplně. Naštěstí mi to někdo přál a já jsem to zázrakem (podfukem) všechno udělala! XD Takže děkuju , že první zkoušce mi někdo nechal ve slovníku tahák XDD Děkuju že při druhé zkoušce učitelka musela jít za ředitelem a tak mi spolužačka označila otázku č. 8, kterou jsem se snažila naučit před zkouškou a nááhodou jsem si potom vytáhla otázku č. 8 XDDD Teď už mám před sebou jenom jednu ze zeměpisu, ale za to ji ještě nikdo neudělal, pohoda XD

O víkendu jsme prošli několik dětských dnů a tento rok shledávám jako nejhorší.




Když jsem procházela Jablonec po zkouškách, tak jsem zalezla nevím proč do Bati. A viděla jsem tam krásný žabky a v akci. Nekoupila jsem si je, protože já mám snad ze všech žabek puchýře. Jediný, po kterých je nemám jsou žabky roxy. Cestou domů jsem na ně furt myslela a tak jsem si pro ně druhý den v Trutnově běžela. A díky za to, protože jsou úplně nejpohodlnější a ještě za takový prachy !


A protože do mě máma furt reje, že bych se o sebe měla starat, tak mi nejprve koupila Garnier krém na ksicht a pak mě donutila koupit si tohle:
To je prostě tak božská věc! Takže mami promin, už tě budu poslouchat XDD

7 komentářů:

p. řekl(a)...

juuu, blog <3

to od Gliss je co? nejaka kura?

a zaby staly kolik?

Adelka řekl(a)...

Tu kuru od Gliss Kur mam taky, voni bozsky a ne uplne nejlepsi <3 a zabky jsou moc hezky! na to, jak zabky moc nemam rada, tyhle jsou takovy zensky ;)

Mary řekl(a)...

aj ja mam glis kur, len iny druh:)

marilyn řekl(a)...

tenhle gliss kur je úžasnej na objem! taky ho mam :)

marilyn řekl(a)...

aha, tak teď jsem si všimla, že mam trochu jinej :D nicméně všechny tyhle gliss kury jsou imho dobrý :)

Spencie řekl(a)...

p. To je Repair hair, ja mam na vlasy bez lesku a proti lámání. Úžasně to voní :) Žabky mě vyšly na 99,- původně stály 300 :)
Adelka : děkuju :) jsem z obojeho furt unešená :D
Mary, Marilyn: Oni tam měli právě asi 5 druhů. Příště si vezmu na dlouhé vlasy s třepením konečků :) Teďka je na to akce v Rossmanu

nat řekl(a)...

ty žabky jsou divný XDDDD

tak se mi tvůj blog neukazuje v bloglovinu, myslela jsem, že nepíšeš a šla se podívat a tady články žejo... :/