pondělí 21. listopadu 2011

Den Blbec

nebo snad víkend Blbec?
Od pátka nemůžu pořádně spát. V pátek jsem ještě usla na chvíli, ale od soboty se jenom v noci válím a čumím do zdi. Pustím si pár filmů a pak vstávám brzo ráno. V sobotu jsem nespala vůbec a na dnešek jsem spala tak dvě hodiny (ani to ne). V neděli jsem v kině zapomněla šálu! A tu jsem tak milovala :(( ..
Dneska ráno jsem nestíhala bus, v autobuse jsem si roztrhla kalhoty (který budu nosit až do čtvrtka, protože jsem si s sebou jiný nevzala) a následně jsem si roztrhla bundu. Jak jsem unavená, tak jsem málem zapomněla vystoupit z busu, notebook mi tady hází od rána ERROR. Přišla jsem pozdě na angličtinu a ještě mi úplně vypadlo, že píšu test z reálií. Zapomněla jsem si vzít do školy pití. O přestávce jsem se srazila s učitelem němčiny, kterýho jsem zrovna vidět nechtěla a málem mi rozsypal moji svačinu. Rozpárala se mi čepička od mojí nový rukavice. Můj mobil přestal načítat paměťovou kartu. A jako bonus mi nejdou stahovat seriály, takže jestli znova dneska neusnu, tak budu zase celou noc čumět do zdi a během dalších pár hodin se asi někde složím.
Tak doprdelekurvafixhimlhergot co to je kurna za den???



... hned mi je líp, když to můžu takhle pěkně ventilovat XD

1 komentář:

Delfa řekl(a)...

davej na sebe pozor Spencicko:(