pondělí 28. listopadu 2011

Last weekend

Dneska je nějakej divnej den. V noci jsem zase nespala, v autobuse bylo zase přetopeno. Nechápu lidi, co si ráno v 5 můžou povídat v autobuse. Neberou vůbec ohled na lidi, kteří si tam dospávaj? Dneska ráno už jsem to nevydržela a dvě holky jsem okřikla, že jestli si chtěj povídat, tak ať jdou dozady (samozřejmě nešly a rozebíraly tam dám pěkný píčoviny , pche) , MP4 se mi vybila v půlce cesty, za trest!
Táta jel do kina a našel mojí šálu, co jsem tam nechala. 3x hurá. Jsem fakt ráda, že existují ještě hodní lidé, kteří ji donesli na pokladnu. Následně mě táta překvapil, protože mi dal diář, kterej sem chtěla a propisky, který jsou sice pěkný, ale hrozně se s nimi píše XD
Prohodila bych pár vět o hokeji v Pardubicích, ale to si myslím už nemá smysl XD V neděli po slowpitchy jedu na Pardubice - Liberec a bojím se, že to bude pěkný fiasko. 
Rozbřesk - V průběhu filmu jsem si říkala, že nic moc. Ale ke konci mě to stejně vzalo <3 Je to přesně podle knížky a mýho očekávání. Těším se na druhou část. Akorát nechápu jestli jsem někdy řekla, že je Edward pěknej, dala bych si facku XD
Dala jsem se docela do čtení, za poslední měsíc 12 knížek : speciálně pro Delfičku to je :
- Škola noci 1-8 (osmička pouze na netu)
- Andělé 1,2
- Digitální pevnost, Ztracený symbol (Dan Brown)


Fotky:





XDDDDD

2 komentáře:

lucienda řekl(a)...

taky jsem si říkala jak jsem kdy mohla říct, že je pěknej :DDD kam se hrabe na Jakea :D

Delfa řekl(a)...

ty jsi moje zlato maly zrzvy:) dekuju moc, ty prvni dve knihy vubec neznam, ale uz hledam:)