středa 2. listopadu 2011

Ne Halloween

Letos byl hrozně tragickej Halloween. Polovina, co polovina, víc jak 3/4 lidí nemělo masku. A to byl 5. ročník týhle párty a za celou dobu se to snad nikdy nestalo. Možná to budu tím, že Pod Mayem si vymysleli tu samou akci, trapani XD .. No oslava předtím v Klubu byla výborná, pivo a víno zadarmo + turnaj v šipkách, hodně lidí :)) škoda, že se to nedotáhlo až do Deprese v kostýmech no. Třeba příští rok. Měla jsem ten samej kostým co loni. Měla jsem připravenou gejšu (doprdele, já jsem zapomněla vrátit kostýmy XDDDD no to je jedno) , ale nechtělo se mi s ní tahat na tu oslavu se zmalovaným ksichtem, protože by mi to nevydrželo a pak teprve do Deprese, tak jsem šla za černou kočku. Fotku žádnou nemám, bohužel. Třeba příští rok už dopadne ta gejša XD ..

Úplně náhodou jsem našla lístky ze svojí první pokuty, v červenci. Jak jsem jela namyšleně, že mám auto v pořádku ať si mě klidně zastavěj XDD Takovej mladej policajt 'paní doklady prosím. Jé vy jste asi slečna, tak to pardón. Máte prošlý STK, kouknu se jestli i technickou. Pravý světlo Vám nesvítí. A tu technickou máte prošlou taky. Tak co s tím? To je Vaše první pokuta?' 'Ano.' 'Tak za 200,-? vyhovuje?' 'Naprosto.' XDDDDDD



Byla jsem pozvaná mužem na oběd, že máme prý co oslavovat. Tak jsme šli do Krakonoše, kde jsem si objednala penne 4 formaggi - poloviční porci a Jendin si dal Krakonošův oheň. Já jsem si potom dala ještě 5 kousků nejlepších lívanců na světě s horkýma malinama a šlehačkou. To bylo tak dobrý! Koupím si maliny a budu si to dělat teďka každý víken doma <333



Momentálně jsem posedlá zase čtením. Nevím, co se najednou stalo. Mám vždycky takové období. Za 2 a půl týdne jsem přečetla 7 knížek a když jsem zjistila, že to má ještě 2 pokračování, tak se mi chtělo umřít, protože to ještě nevyšlo a já nevím, jak to všechno dopadne. Tak má tohle cenu?

3 komentáře:

nat řekl(a)...

http://so-magic.net/?p=110 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

lucienda řekl(a)...

přesně! taky mám z toho halloweenu divný pocity..
moje první pokuta byla taky za 2kila na náměstí kvůli parkování a byli pěkně protivní..
ty vole lívance <3333

Delfa řekl(a)...

co jsi cetla, povidej:)