pátek 17. června 2011

All done

Koho nezajímá škola a jak probíhala má nejhorší zkouška nechť pokračuje na poslední odstavec. Ano ten mini XDDD

Ani nevím jak, ale všechno se tak rychle seběhlo. Přijela jsem z Chorvatska, 3 týdny praxe, 4 zkoušky. Všechno mám za sebou. Největší strach jsem měla z geografie. PaeDr. Líbalová nám vytiskla několik(set) stránek o geografii CR + několik stránek pojmů, co jí jen tak napadlo + látka za 2 semestry + exkurze. Takže se nauč města po celým světe, památky v těch městěch, řeky, hory, ostrovy, průlivy, zálivy, odlivy .. XDD a jako bonus ještě ty pojmy její.
Do Jablonce jsem přijela v 10:30 a na řadu jsem přišla v 15:00h. Bezva to čekání, opravdu. Vidím, jak každej vyjde úplně rudej, pot z něho teče a říká 'Jen tak tak za 3 ' nebo ' Hm, tak jdu příště' .. Takovej strach jsem zažila snad jenom u matury. No řekla jsem si asi ve 14:00h že mi to je všechno jedno, že práce taky není špatná XDD Holky mi tam radily, jak jí mám všechno odkejvat a hlavně neříct NEVÍM. Tak jsem se teda odhodlala a vstoupila dovnitř. Jediný otázky, co jsem si nechtěla vytáhnout byly 4 z Asie. Tak jsem si teda vytáhla jihovýchodní Asii a jižní Asii. Bezva fakt. Už mi to zase nebylo jedno. Během pojmů jsem si nemohla vzpomenout třeba kde jsou Karpaty následně jsem ji řekla že Machu Pichu leží v Africe a hnedka se opravila , že v jižní Americe s omluvou 'víte, oni ty kontinenty jsi jsou tak podobný, že si je furt pletu' XDDD Už jsem čekala, jak mě vyrazí. Ale nic. Usmívala se. Řekla jsem jí pár věcí , co jsem si tak myslela. A pak to začlo ' klienti jezdí hlavně na jih Indie, protože tam jsou lepší přírodní podmínky pro cestovní ruch například moře ' učitelka : ' No ale tak do Indie zas tak moc nejezdí ' já : ' Ale jezdí tam jen málokdy, protože do Indie se tak často nejezdí ' XDD takhle to bylo asi celou dobu. Vždycky jsem si něco přečetla v atlasu, pak se zadívala do zdi, řekla jí ten název co po mně chtela, aby to vypadalo, že jsem se učila a umím to celý nazpaměť. Když už chtěla opravdu opravdu detaily, jak se jmenují různý budovy, tak jí říkám : ' Jooo ty Sa ... Sa ... ' a ona : ' Ka ... Ka ... ' .. ' Jo vlastně Ka ... Ka ... ' a ona : ' Kalu ... Kalu ... ' a já : ' Kaluu .. Kaluu .. ' až to řekla celý a já to zopakovala XDD Tak to bylo furt. Přišlo mi , že všechny názvy začínají 'Sa' nebo 'Chu' tak jsem to tak vždycky začla a většinou se netrefila a jenom jsem dodala ' Joo o tom jsem v tom prospektu taky četla' XDDD Už jsem opravdu si myslela, že mě vyhodí, když z ní vypadlo ' Já Vás tady dusím jenom proto, že vám chci dát jedničku' .....COŽE??? ... takže ze mě tahala ještě větší detaily skoro jak se jmenuje sousedovic pes v Indii a tu jedničku mi dala. Poslední její věty zněly 'Andrejko, že říkám pravdu, když tvrdím, že jste se učila?' ' Ano, máte pravdu, docela dlouho jsem nad tím seděla' no  ale možná tak nad FB a nad plurkem ' No tohle já poznám. A člověk, co se učí a umí to si zaslouží odměnu v podobě jedničky' .. XDDDDDDDDDD Takže si teďka připadám fakt chytře, protože jsme asi 3 lidi ve třídě, co mají jedničku XDD

Fotka nahoře je focená dnes asi před hodinou. Má včerejší práce na zahrádce. Snažila jsem se někde mezi tím plevelem najít mé v květnu zasazené lusky a udělat k nim provázky. Stráívila jsem 3,5h jenom hledáním lusků a trháním pleve a další hodinu navazováním provázků XDD Doufám, že jich za to bude aspoň 1466548651.
DODATEK: Ty záda mám tak blbě spálený, protože nikdo nebyl doma, tak jsem si je mazala sama a spálený to je jenom tam, kam jsem si nedosáhla XDDD

1 komentář:

lucienda řekl(a)...

!!!!!!!!!!!!!!! héééj tak přesně takhle sem šla i já ve druháku na tu zkoušku ze zemáku. Tak nějak jsem si pročetla ty pojmy a s tím že prostě si nesmím pak vytáhnout Itálii a Španělsko na kterým kupu lidí vyházela. Tahala jsem Rakousko a Švýcarsko a furt sem jen čuměla do atlasu a vyjmenovávala jí co tam vidím za střediska, kam by lidi mohli jet a tak, nakonec sem jí řekla že sem byla ve Vídni, co sem tam navštívila a můj názor na to město, to ji mrtě rozsekalo a řekla: "no je fakt vidět, že jste se to hodně učila a nevidím důvod proč bych Vám nemohla dát za jedna" :DDDDDDDDDDDDDDDD