úterý 21. června 2011

Lighthouse Family High

http://www.youtube.com/watch?v=ZT8JhakUk3M&feature=fvst 

Když jsem včera dělala večeři, tak jsem si k tomu pustila Óčko a hráli 90tá léta. Pak pustili tuhletu písničku a já jsem najednou byla v úplném jiným světě nevím proč. Znala jsem ji a nemohla jsem si vůbec vzpomenout k čemu jí mám přiřadit. Většinou začne hrát pro mě známá písnička a já hnedka vím , kde jsem s kým byla nebo k čemu ji mám zařadit. Ale teďka vůbec nic. Takže jsem zbytek večera hledala na youtube název a teďka si ji pouštím stále dokola a snažím se přijít k čemu ji zařadit. 

V sobotu jsme měli jeden z nejdůležitějších zápasů. Minulou sezonu jsme s nima prohráli (s Choceň Orlice) a tak jsme měli trochu trému. Hnedka první směnu se na to nervozita na mě podepsala, ale pak se to všechno obrátilo a byly to skvělý dva zápasy, který jsme vyhráli. Že bysme se přeci jenom dostali na tu baráž? Že bysme zase bojovali o postup do druhý ligy? Ještě nás čeká nejtěžší soupeř, to bude teprve zápas fakt ZÁPAS. Ale do baráže postupují první dva a my jsme tím pádem už nejhůř druhý <33

Už máme slowpitchový tréninky. Na začátku července je mistrovství republiky. Ani nevím jestli se mi tam chce =// A z republiky se bude vybírat na mistrovství Evropy, který je první týden v srpnu. Furt přemýšlím, co bych dělala, kdyby mě vybrali a co bych dělala kdyby ne. Zatím mám šanci 50 na 50. Ale Evropa se koná doma a já neumím hrát na domácím hřišti, takže to má svoje pro i proti. 

Už patým dnem každej večer cvičím. Dělám asi 100 sedlehů je to málo, ale pro začátek jsem ráda, že se k tomu pravidelně každý večer dokopu. První den jsem si to musela rozdělit po 20 a teďka už to zvládnu najednou. Takže po 7. dnu si budu dávat 200 a třeba do budoucna ještě víc. Čekám až mi přijde MP3, která už je na cestě přes 30 dní, dočkám se jí vůbec? XDD .. Svojí nejmilovanější mám doma, ale někde jsem ztratila kabel to znamená, že ji nemůžu nabít a nic :(( Ani na netu nikde není. RIP. 

Žádné komentáře: