středa 7. září 2011

Everything and nothing

Cejtím se mizerně, protože už tři dny hledám písničku a nemůžu ji najít. Nevím, jak se jmenuje ani kdo ji zpívá natož nějaký slovo z textu. Ale vím, že ji hrají furt dokola na Evropě 2 (a to mě dost vytáčí) a je taková rychlá a mně přijde jako dost retro, ale třeba není XDDD Pouštěl ji George v sobotu v Klubu (kdybyste věděly holky - Lůco, Natálo XD)
Už jsem zase na škole a tak jsem se rozhodla psát trochu pravidelnějc jestli budu mít o čem. Je to tady hrozný, jsem první týden ve škole a už mám skluz. Kdybych nebyla líná jak prase, tak nemusím všechno honit na poslední chvíli a tolik se stresovat. No o škole někdy jindy.
Dneska sem chci hodit jenom pár fotek , co jsem momentálně našla ve foťáku. Chtěla jsem udělat průřez prázdninami, ale nakonec jsem se rozhodla, že to neudělám, protože už mi to přijde jako dávno XD
V červenci mi dozrály lusky, tak jsem byla šťastná a každý den z práce jsem chodila na 'zahrádku' a trhala si je. Pokaždý toho byla taková hromada. Tuhle fotku jsem pořídila, když mi naši posílali fotky z dovolený, jak tam mají krásně a já jsem v dešti chodila do práce. Jediný, co mi mohli v tu chvíli závidět byly tyhle lusky.


Za svojí první výplatu jsem si koupila kabelku. To je moje první kabelka, která není sportovní. Tak jsem na ní pyšná a teďka jí nosím i na trénink XDD K tomu jsem si koupila ještě šátek, protože mám ráda tyhle šátky prostě no. K tomu ještě boty, ale ty mi nakonec zaplatila mamka, protože mám v září svátek.


K mojí první výplatě taky patřila pořádná várka jídla. A jelikož v akci bylo zrovna Cini Minies, tak jsem si musela pořídit do zásoby Cini minis. Tohle mi vydrží hodně dlouho, zvlášt když jsem na intru.


Na závěr jedna z mých několika prázdninových párty XD Většina mých párty zrovna končila někde ráno v Nároďáku v nonstopu, ale tahle je zrovna zabraná v dobu, kdy jsem tak trochu vystřízlivěla XDDD
Barča, Pája, Lůca a já

3 komentáře:

Mary řekl(a)...

aaaa cini minis! ja si to nemôžem kupovať, lebo to potom stále žeriem

lucienda řekl(a)...

no George jich tam hrál trochu víc a vůbec nevim jakou myslíš :DD
šátek se mi velmi páčí :))
.. ty jo na tuhle fotku jsem skoro zapoměla :DDD kdo to vůbec fotil ??

Spencie řekl(a)...

Mary: Ano, Cini minies je nejlepsi <3 ja si je nemuzu vozit do skoly jinak bych je taky nemela :D
Lůca: Škoda. Já ji musím najít :D Myslím, že ji fotila Piro, protože na tý druhý je ona a já ne