pátek 16. září 2011

už jsme 3, nevlastní bratři

XD Neměla jsem nadpis pro dnešní článek a tak mi zrovna pomohlo, když mi táta před malou chvilkou poslal sms, že se ve 12.20 narodil Jonáš. Můj nevlastní bratr a tak už mám dva nevlastní bratry. Na to, že jsem do 16 let byla 'jedináček', pak jsem zjistila, že mám o rok mladšího bráchu a dneska mám ještě dalšího, tak dobrý XD
V sobotu jsme doslavovali Hanyho a Matese (jeho syna) narozky. Tak jsme jeli k mým babičkám. Dostala jsem dárky i já jakože budu mít na konci září svátek. Tak Mates dostal samá hračky a Hany toho dostal taky dost, ale pro mě jeho nejlepší dárek osobní váha (ano to já jsem řekla mojí babičce, že by chtěl osobní váhu XDDDDDDDDDDD měl fakt radost XDD) a o tý váze budu pokračovat o kousek níž. Pak jsme jeli do Jičína na festival. Bylo to rozhodnutý o mně beze mě, ale i tak jsem si to užila :) Spousta stánků s jídlem .. ochutnala jsem MAGICCORN a pro milovníky kukuřice to můžu jenom doporučit. Měli příchuť cibulovou, sýrovou nebo klasicky solenou. Nakonec jsem si vybrala solenou a je to loupaná kukuřice do kelímku. Chutná trochu jako z KFC, ale lepší XD <3 Zůstali jsme až na ohňostroj a tak jsme přijeli pozdě domů. Tím jsem nestihla Birthday party na chatě. Ale nakonec to bylo asi nejlepší, co se mi mohlo stát, když jsem si tak pročítala, co se tam dělo XDDDD


Váha. To je kapitola sama o sobě. Hany dostal krásnou váhu, jak jsem zmínila, má krásnej design, babička to  vybrala skvěle. Tak jsem byla celá natěšená. Ale když jsem začala běhat, tak jsem netušila, že to běhání nebude jen tak pro zábavu, ale že budu muset asi trochu máknout a dávat tomu přísnější řád. První týden v srpnu, když jsme hráli ten evropský šampionát, tak jsem po celým tom týdnu námahy měla 61 kg a chtěla jsem se dopracovat na 59. No ale teďka v neděli jsem teda stoupla na tu váhu a mám necelých 72kg. Prostě 11 kilo nahoře za 3 týdny. Jo byla jsem nenažraná jako prase, ale já to na sobě neviděla dokud mi to neřekla mamka, že mi jde vidět docela pupek už. Takže fakt príma. No tak jsem omezila jídla na polovinu a běhat ještě víc, ráno k tomu nějaký sedlehy.


Už mi konečně přišly věci. Byly za skvělou cenu, ale 29 to nebylo no XDDD Šaty a mikinokabát. Je to mikina, co vypadá jako kabát.



A poslední. Můj dárek pro Hanyho:

6 komentářů:

nat řekl(a)...

TY VOLE 72 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD TO MĚ POSER XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ale nevypadáš na to nějak, tak na 65 vypadáš XDDDDDDDDDDDD

Spencie řekl(a)...

Seš fakt pinda, že se tomu tlemíš XDDDDDD Tlemila jsem se ti já při tvých 75? XD

nat řekl(a)...

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD JÁ MĚLA 70 A NÉ 75 ALE! XDDDDDD

TAKŽE MÁŠ VÍC NEŽ JÁ, TO JE STRAŠNÝ XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Spencie řekl(a)...

Taky mám o 20 cm víc než ty :)

lucienda řekl(a)...

ty jo kukuřice <33
fakt mi na tolik kg nepřipadáš no :/ ..
mikina je fakt dobrá a dárek taky povedenej :)

nat řekl(a)...

alefuj