úterý 13. září 2011

Watermelon

Já tak miluju vodní meloun, všechny ty kosmetický věci od něj. A že já jsem byla dřív taková, že jsem skoro věci z drogerie nepotřebovala, tak teďka jich mám 'kotel'. Začla jsem je všechny používat a tak se cejtím víc jako holka XDDD Chápete ne. Já jsem byla vždycky spíš sportovní typ a tak jsem se o sebe nikdy nestarala. Začlo to tím, že mamka přijela z Prahy a přivezla mi sprchový gel s vůní melounu a už hnedka ten design, jak je barevnej mě zaujal, že jsem se zamilovala na první pohled. Takže jsem běžela do DMka a koupila jsem si ještě jeden, když jsem viděla tělový krém, tak jsem si musela vzít ještě tělový krém. Minulý týden jsem se zase dozvěděla, že tam mají lůj na rty melounový, takže jsem běžela opět do DMka (ještě, že ho mám před barákem) a koupila si i ten a poprosila mamku jestli mi nemůže koupit ještě jeden. Jenže v Klubu potkám Luciendu a ta mi řekne, že v avonu mají melounovou kolekci, takže jsem hledala celý týden avon lady a objednala jsem si ještě tělovou vodu a další krém.



4 komentáře:

nat řekl(a)...

taky vlastním úplně všechno na fotkách + celou řadu od AVONU no XDDDD

Susanne řekl(a)...

jsem jednu dobu žvejkala jedině melounový žvejky. vydrželo mi to asi dva měsíce, než mi i poslední člověk na světě řekl, že jsou hnusný. nejsou!

Spencie řekl(a)...

Nat, jsou nejlepší ty věci, i když to tělový mlíko tak nevoní a nehydratuje a sprcháč tolik nepění, nevadí XDDD
Sus., ja si myslim, ze jsou nejlepsi zase, nejradsi si je kupuju

Helena řekl(a)...

strasne rada mam sprchace od balei <3 vodni meloun zni dobre! zkusim