čtvrtek 8. září 2011

JOGGING

No tak jsem vyrazila v úterý 6.9.2011 na svůj první běh a dokonce v 6:45 ráno. Řekla jsem si, že když nebudu mít školu od 8, tak budu chodit běhat. Jelikož nemám ani jeden den od 8, tak jsem si říkala, že budu chodit tak 3x týdně. Pak mám ještě 2x do týdne trénink a o víkendu většinou 2 zápasy. Pro mě akorát. Zvrat nastal hnedka v pondělí, když jsem zjistila, že jsem si nevzala žádný triko ani bundu na běhání, následně ani boty. přesto jsem to nevzdala a šla jsem běhat v normálním tričku a náhradních botech, co jsem tu měla jen tak do školy.
Když jsem vyrazila, tak mi nešla aplikace na mobilu, kterou jsem si stáhla na běhání. Naštěstí jsem s sebou měla krokoměr. Běžela jsem asi půl hodiny kolem přehrady a zpátky na intr. ASi za 25 minut jsem uběhla 3.1 km. Následující den jsem byla znova a za 30 minut jsem uběhla 3.6km. Uvidíme , jak to půjde dál. Zítra jít běžet nemůžu, protože se mi z těch bot udělaly 4 velký puchýře, který mi praskly a teďka mi štípou. Zítra jedu domů, takže v pátek bez problému vyrazím zase ráno z domova.


Přehrada v Jablonci nad Nisou

3 komentáře:

cassidy řekl(a)...

Tyjo, tak vydrž, když jsi takhle pěkně začala. Ta fotka přehrady je skvělá, jak se tam válí ta mlha :))

Mary řekl(a)...

prajem veľa ubehnutých km!!!

lucienda řekl(a)...

už jsem ti chtěla vynadat, že taky nic nepíšeš.. a přijdu sem a 2 příspěvky.. jůůů .. málem jsem zapoměla jak je to u přehrady krásný..
jen tak dál BĚHEJ BĚHEJ BĚHEJ!! :))