středa 13. června 2012

Andrea Wolfova, DiS.

Není to titul světa, ale mě stál hodně námahy, několik dnů čumění do zdi. To je tak, když se chci učit a poslouchám radši půl hodiny větrák.
Po několika dnech stresu, napětí, nespánku, protivnosti to mám konečně za sebou. I když teda z toho jednoho předmětu musím poděkovat paní učitelce, dvoum vlastně.
Byla jsem tak protivná, že mě ani vlastní mamka nechtěla vidět, ani přítel. Jen pes to zdárně vydržel, ale chudák chodila do pokoje úplně opatrně.
Po zkoušce jsem byla unesena mamkou na kebab (poprvé v životě, no a?!) a pak jsem byla unesena do Klubu, kde jsem chtěla jít do lesa s Lůcou, ale bohužel po tolika dnech nespánku a jednom kebabu jsem si připadala v lese po dvou rádlerech XDDDD a tak vznikla Ma ma ma ma ma mazelína a Pinky rybář v kajaku XDDDDDDDDDDDDD
Toť pro dnešek vše. Jsem vydírána nechutným způsobem, abych psala blog totiž.

4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

to budeš hodně dlouho poslouchat Ma ma ma ma mazelíno :DDDDDDDD

Violent Lullaby řekl(a)...

Gratuluju jeste jednou <3

Spencie řekl(a)...

Lucienda, mi je to úplně jasný XDDDD ale jako to jste nikdy nebyli opilý, že se mi smějete?.. XDDDD (ale Pinky rybář byl vtipnější XDDDDDD)
Adélko, děkuji moc! :) Vážím si toho

Natalia řekl(a)...

je to titul sveta! <3 :D

dik, asi nemas cisty svedomi. :D

*** je svine, porad ti to rikam XD