sobota 16. června 2012

Welcome Klarka

Měla jsem skvělé zakončení ročníku, přijela Klárka (bydlí už 2 roky v Anglii) a sešly jsme se holky, co jsme spolu bydlely ve třeťáku na pokoji :) Nejdříve jsme šly k Bláhovi na snídani a pak jsme se rozhodli navštívit Coyota v Liberci, protože tam pracují naši spolužáci. Bylo to hrozně fain je vidět po dlouhý době a doufám, že to nebylo naposled :))
Snídaně:

My 4.


U Coyota. Cheesburger, losos, kuřecí stripsy, texaský hamburger


Jsem opravu ráda, že jsem je viděla a strávily jsme spolu aspoň ten krátký čas.
Ještě jsem tu posbírala pár fotek z týdne:
S Luciendou v Klubu (ještě teď se směju, když si vzpomenu na ten večer XDDDD)
Příprava na vodu :))


Mates si našel novou zábavu - sbírá hady a žížaly. Tak tady had žere žížalu XDD

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

vůbec nemůžu přijít na důvod, proč jsem nenavštívila Coyota v Liberci?! chyba..

pěkný stan máte :))

cassidy řekl(a)...

had žere žížalu xDDDDD Andrejo, změň ten kurzor na normální větší šipku, vždycky ho nemůžu najít :D