neděle 3. června 2012

Menší photoblog

Jelikož se mi blíží absolutorium, dělám vše jenom se neučím :) .. V pátek byl Den dětí a tak jsem v pátek a v sobotu lítala s Matýskem po různých akcích. Musím říct, že nejlepší to bylo v Maršově ( 6 stanovišť - 6 kontinentů a děti se pěkně učily .. ale otázky těžký docela i na mě  XD) V Trutnově pak ještě na náměstí byla akce od čtvrtka do neděle jménem Cirkuff a od rána do večera měli různé vystoupení. Tam se mi nejvíc líbila ohnivá show (byli tam i loni a vystupovali i v Československo má talent nebo Talent Československa nebo jak to bylp XD)
Více už fotky:









4 komentáře:

Natalia řekl(a)...

ta druhá fotka hodně dobrá, hrozně ti to sluší teďka, vypadáš již jak žena!

Unknown řekl(a)...

jéé moje otázky :DD
souhlasím s Natálou, moc ti to sluší! :))

Miguelita řekl(a)...

takovýho programu u nás ! boží božííí !

Spencie řekl(a)...

Díky holky :))
Joo Lůco, jsou skvělý, ale mohly by naskákat samy do hlavy :D
Miguelita: Hodně a to ještě nebyl v Bukách :)