neděle 20. března 2011

Já jedu v dáli

Konečně jsem si po 8 letech asi vytřídila šatník. Ty bláho, to byla fuška. 3/4 mých milovaných oblíbených věcí jsem musela vyhodit, protože mi to je krátký a já nesnesu mít krátký triko , aby mi koukaly záda nebo břicho nebo snad boky! Tak mám teďka spoustu místa na nový oblečení. Takže jaro může přijít, peníze spadnout z tebe a já půjdu klidně nakupovat XD
Ve škole to je čím dál divnější. Máme jet do Holandska na týden průvodcovat a všichni z toho šílej. Já jsem průvodcovala tři dny sama v Polsku , tak mě jeden den v Holandsku snad nezabije. Dostala jsem Rotterdam, tam toho je dost co říct. Nejvíc mě děsí to, že tam jedeme na 6 dní a máme objednanou jen jednu snídani. A pokud jste tam někdo byl, prej je hrozně těžký najít obchoďák, takže prostě neochotně asi zhubnu XDD Už se vidím, jak jsem třetí den bez jídla na všechny úplně příjemná a milá <33
Doplnila jsem si svoji sbírku laků, haha. Akorát jeden lak má být taková pěkná barva mezi růžovou a fialovou a je to jen růžová O_o

Včera jsem se snažila dělat segedín, ale nějak jsem se pohádala s mou druhou polovinou, takže jsem chytla jeden ze svých amoků, že jsem roztrhala pytlík koření se sladkou paprikou a vysipala ho do hrnce. Následně jsem byla poslána kamsi do pr.... XDD Pak jsem to hodinu musela dochucovat, aby to šlo. A ještě jsem si z toho udělala puchýř, aspon můžu použít svoje super náolasti dětský, protože ty jsou nejlepší.

Byla jsem se projít s Miluškou a Hanynem. Zapomněla jsem klíče u mamky, tak šel Hanyn shodit nějaký to kilo a běžel zpátky. Tady je pár momentek mojí Milušky. Protože ona je prostě fakt nejlepší.



1 komentář:

natalia peréz řekl(a)...

to je v prdeli jak te nemam v bloglovinu!