středa 9. března 2011

Rýmovačky & lampa

Když tě bolí pytlík, dej si na něj šnytlík, bude z tebe zase rychlík.
Jsem měla hroznou chuť dneska napsat blog a nemám vůbec o čem psát. Chodím do školy, za tenhle týden jsem nebyla jen na jedné hodině, protože už jsem si nějak stihla vybrat absenci.Ó bóže.
Pak jsem si ale vzpomněla, že jsem sem nenapsala nic o zatím jediným plesu, na kterým jsem byla. Ale ještě následně na to jsem si vzpomněla, že k tomu asi ani nemám co napsat XDDD Možná jen to, že jsme vyhráli uzeniny, lampu, triko, propisky a další malý blbiny v tombole XDD Lampa mi dělala společnici celý víkend, protože jsem nevěděla komu nebo kam ji dát, tak se mnou cestovala v autě místo spolujezdce, který kvůli tomu  musel jezdit za mnou v druhým autě XDDD Byla se mnou dokonce na halovým turnaji ve slowpitchy. Víte vůbec co to je? ( Baseball + softball = slowpitch + jak říká název pomalý nadhoz ) Seznámila jsem ji s protihráčema a spoluhráčema, co mi pomáhali tahat softový věci z auta a dobrý, padli si do oka. Málem jsem o ni na ledě přišla, naštěstí dopadla na mě. A jak tomu chtěla ironie osudu, vzali mi ji rodiče od přítele a já jsem nestihla udělat jedinou fotku =/
Turnaj. Hráli jsme první turnaj v hale. Nikdo nevěděl co čekat a ostatní týmy se na nás připravovali 2 měsíce předem, když zjistili, že jsme se přihlásili. No skončili jsme třetí a vysmívaj se nám do teď, tak se těším až budeme hrát venku a na oplátku dostanou oni na prdel jako každý rok XDDD

No takhle jsme na plese s Hanym.

Takhle se snažím dělat body na turnaji.

Tady se snažím zabránit soupeřům dělat body.

A tohle nikdo nikdy neuhádne, takže vám to musím povědět. To jsme byli na birthday párty a někdo tam zase šikovně donesl activity a já jsem měla nakreslit čínský porcelán. To je prosím to první čínské písmo a to druhý hrneček a talířek XDDDD
Jinak narozeninová párty. Co vám budu povídat. Měla to bejt extra super tajná párty. Měla jsem unést oslavenkyni (Splněno), projet autem celý Buky, aby nepoznala kde jsme (Splněno) A halda lidí vykřiknout HAPPY BIRTHDAY, strhnout šálu a být celá překvapená (popadalo). To je tak, když prostě všichni napíšou jojojo já příjdu, pak se na to vyserou, nenapíšou ani čárku a nakonec 'happy birthday' řeknou tři lidí :))) Celkem nás bylo 6. Sláva nazdar vítezům, příště se na to vyseru <3 :)))

2 komentáře:

natalia peréz řekl(a)...

ČÍNSKEJ PORCELLÁN XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

jaks začala psát o plese tak jsem se bála číst dál XDDDDDDDDDDDDDDDD

ale nakonec dobrý!!! XDDDDDDDDD

Bárb řekl(a)...

MOC MOC MOC TI TO SLUSI :)))