středa 16. března 2011

Jen tak, aby blog nestál

Po víkendu jsem chytla depresi z Deprese. A nejhorší je, že to není deprese z Deprese. Ale z člověka mi blízkýho. Bla, bla, bla. Je možný někoho změnit? Tři dny jsem se zabývala co budu a nebudu dělat a na nic jsem nepřišla. Ale: měla jsem pizzu, hrála jsem šipky trochu a umím skvělý duet na klavír.


Včera jsem byla asi po roce v drogérii. Ne po roce ne, ale už dlouho jsem tam nebyla jen pro něco, co se mi bude líbit. Chtěla jsem odlakovač na nehty, hlavně nějakej levnej. Tak jsem šla do Rossmannu, protože v Jablonci není DM nikde poblíž.Jsem asi před 14 dny sundala/urvala/okousala gelový nehty a mám je teď nejvíc zničený. Pro ten odlakovač jsem si šla, abych odlakovala zpevňovač a následně nanesla nový. Viděla jsou spoustu věcí v akci, tak jsem je nabrala – odlakovač a asi 3 laky. Vše za 29,90,- Jdu ke kase, paní to zadá do kasy a říká: 209 korun prosím. Všichni ale víme, že 30 krát 4 je 120. Zezačátku jsme se normálně bavili, že to není možný, postupně zvyšovaly hlas až jsme na sebe řvaly. Ona byla nová a nechtěla mi ty věci odečíst , že to neumí a že ty věci mají přeházený po celým krámě, takže věci v akci nejsou v akci a ty co mají být v akci leží pod normální cenou místo akce. To byla akce! Jsem se rozčílila, udělala bordel a odešla s jedním lakem a odlakovačem.

Mám po pěti letech nalakovaný nehty (+ stůl, kde jsem nehty lakovala a trochu sebe XDDDDD) a je to pěkný. Mám tmavě fialovou barvu a líbí se mi to.  Budou fotky jakmile to bude možný.

Tady uvidíte úplně nic, ale je to postupně : lak, zpevnovac a odlakovac XDDD
Mám kolem sebe poslední dobou tolik falešných lidí, že se mi chce blejt. Naštěstí mi můj selský rozum vždycky říkal, abych nikomu nevěřila, tak naštěstí ty falešný lidi vědí jenom to , co chci a myslej si, že jsou teďka vládci světa asi. Ale taky mám N. (budou tu přibývat zkratky ode dneška, protože ty jména se tu stejně opakujou článek co článek XD N. = Natálijčka moje) a ta je prostě ty vole nejlepší no.

Hrajete hry na FB? Jestli jo, jaký?
XDDDDD

4 komentáře:

natalia peréz řekl(a)...

víšco, ale stejně mě sereš... XD

Spencie řekl(a)...

to vím no :(

natalia peréz řekl(a)...

tě možná někdy i zmlátím nebo tak něco, aby tě to trošku bolelo. :D

natalia peréz řekl(a)...

ještě jinak: XDDDDDDDDDDDDD KLAVÍR.
a je dobře, že máš ten zpevňovač :D