úterý 29. března 2011

Minulý týden

Kdysi dávno před 3 roky jsem bydlela s jednou Klárou v Turnově v DM (domov mládeže). Po maturitě se mnou chodila ještě půl roku na VOŠ, ale pak se prostě rozhodla odletět do Londýna, našla si práci a zůstala tam. No a tak mi asi před 14 dny psala , že přijede do ČR a chtěla by mě vidět. Týden na to jsme měly sraz v JBC. Tak jsme si říkaly jak a co, já jsem nechtěla vyprávět o sobě, protože to je všední prostě tady a chtěla jsem poslouchat co ona tam a jak se tam žije a co práce a hadry a kluci a ona zase nechtěla povídat mi, co tam a chtěla slyšet co tady. Tak jsme mlčely XDDD Ne kecám. Něco jsme si i řekly XDDD Tak jsme se pak sbalily a odjely do LBC, kde jsem měla hrozně v plánu projít pražskou a pak mcdonald a pak KFC a DM ( Drogerie DM , už né domov mládeže XDD) , potom projít ještě FORUM a pak to naproti , jak to má místy skleněnou podlahu , ALE .. když jsem konečně došla přežraná na tramvaj a následně vystoupila na Fügnerce, tak jsem byla ráda, že vidim tu budovu, kde je místy skleněná podlaha a zalezla jsem tam XDDDDDD Ty vogo, já jsem tak líná jako prase !! Ale tomu bude konec. Tak jsem se tam setkala ještě s 2 spolubydlícíma ze střední. Ta jedna má teďka zdravou výživu, tak jsem si vyslechla, že jím samý špatný věci a hlavně piju takový srajdy, že nechápe, že ještě chodim po svejch a nekulatým se ještě někde v Jablonci na tramvaj.

Už se těším až přestanu bejt trochu líná, tak bych vám chtěla ukázat přehradu. Ale bohužel tady není nikdo, kdo by šel se mnou a neházel na mě hnusnej pohled vždycky , když vytáhnu svůj černý kodak.

  

Asi ve čtvrtek, když hráli Pardubice, tak za mnou do Jablonce přijel Hany. Pozval mě na večeři k mým narozeninám, který mám na apríla. Tak jsem si dala těstovinový salát, který jsem si představovala úplně tak svěže s kuřecím masem, v míse se spoustu velkých kusů rajčat a tak .. no fotka ukáže svoje XDD

Kuřecí maso chutnalo jako tuňák, olej tam byl asi místo omáčky, rajčata tam pro jistotu nebyla vůbec XDDD
Musela jsem si teda vzít ještě kus Hanyho večeře a pak pak jsem si pak musela ještě spravit chuť a dala jsem si pořádnou palačinku s lesním ovocem + rybíz a ta byla výborná aspon! Ale tý zase nemám fotku XDD



No a teďka jdu přemýšlet jestli tady mám jako sepsat ples a nebo to prostě nechat bejt a dát tam jenom odkaz na N blog, protože tam to je tak nějak celý, protože já si pamatuju asi tak čtvrtku z celého plesu XDDDDDDDDD
A taky N mě naučila pracovat aspoň trochu s PS , tak máte tady malý fotky, upravený, no prostě božský a za to bych jí chtěla poděkovat <3

5 komentářů:

natalia peréz řekl(a)...

nemáš zač jsem ráda, že jsem zjistila, kdy máš narozeniny! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

AHA! TÍM SE VŠECHNO VYSVĚTLUJE!

FARKY: "Jsem viděl Andreju v LBC ve Fóru s nějakýma holkama!"

"To nemohla být Andy ale"

Farky: " ALE JO URČITĚ BYLA!"

"Ne fakt ne, Andy je v JBC a nemá kamarádky!" XDDDDDDDDDDDDDDDDD

Spencie řekl(a)...

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Jsem ráda, že jsem ho neviděla nikde XD

Spencie řekl(a)...

Ty vole, tos věděla kdy mám narozky jako ! XDDDD Nebo aspon jsme se o tom už aspon milionlkrát bavily XDDD

Spencie řekl(a)...

Ty vole ještě. Tím pádem, když ta budova, kde je místem podlaha průhledná je FORUM, tak co je doprčic to naproti? XDDDDDDDDDDDDDDDD

natalia peréz řekl(a)...

JSEM VĚDĚLA ŽE OKOLO BŘEZNA, DUBNA, KVĚTNA XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

si dělám prdel :DDDDDDDD

On tam je v nějaký prodejně a maká tam prej!