středa 30. března 2011

Mladobucký ples

Jak už to bývá, tak se jako každý rok konal v Mladých Bukách ples - 25.3.2011 a tak jsem se rozhodla zase jít na ples. Asi před měsícem jsme si všichni zabookovali lístek u Georgeho. Pak už jsme jen čekali kdy nastane ten osudný den, kdy se všichni ožerou jak prasata a bude jim to stejně jedno, protože si nikdo nebude nic pamatovat. Utíkalo to hrozně rychle a všichni okolo mě řešili, co si kdo vezme na sebe a co si vezmu já, co si vezme N, co si vezme H a pak co si vezme A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,M,N,O,P,Q,R,S,T,U,V,W,X,Y,Z. Až jsem byla tak nasraná, že je jsem myslela, že je všechny pošlu na pastvu.
No v pátek jsem byla objednaná u kadeřnice, udělala jsem zastávku u N a obě jsme vypadaly jak kdybysme měly jít orat brambory a ne někam na ples XDDDD No teta mi udělala zase pěkně vlasy, mamka mi udělala pěkně obličej, H mě pěkně oblíkl a já jsem se pěkně narvala do bot <3 XDD Mohli jsme jít.
Je 20:15, všichni sedíme střízliví u stolu. Je tam divný ticho u stolu.
Je 20:45, u stolu seděj dvě opilý holky a zbytek je střízlivej XDDD (hádanka: kdo asi jsou ty holky? XDDD)
Je 21:00 u stolu je polovina ožralá. Ale kde je Lucie, N a Andreja? - NA BARU XDDD
22:00 - 6:00 je tma. V tý tmě mám jenom následující útržky XDD :

1. N: " hele chvíli počkej musim něco udělat .." ... po 10 minutách jedna nejmenovaná holka se blíží nasraná k našemu stolu a já se zvedám a jen slyším " To si ze mě asi děláš prdel né? " XDDDDDDDDD
2. "Dáme ještě panáka a pojedem do tý Deprese" ... za 15 min ...  "jo tak dáme posledního panáka zavoláme Kahouna a pojedem do tý Deprese" ... 20 min .... " volala jsem Kahounovi prej je tady každou chvíli, tak dáme ještě panáka " XDDDDD
3. N: " já už to nevydržim, už ani minutu " .... po 2 panácích ... " jo , už je to mnohem lepší, dík " XDDDD
4. Ivča: " Ahoj Andy, jsem sběratelka kalhotek, mohla bys mi dát ty tvoje? " XDDD
5. H: " tu zvedačku musíme ještě doladit trochu, když se chci odrazit, tak se ti klepou ruce " XDDDDDDDD

Je toho málo, ale to je to asi většina, co si tak trochu pamatuju XDDD Následně jsem z Deprese byla asi dvě hodiny v Maršově, pak jsem najednou měla úplně brutálně roztržený silonky, ale tak hezky pravidelně,že jsem si to sama nemohla udělat XDDD Pak jsem najednou byla v Trutnově, pak jsem byla na Zelence a pak jsem se ráno probudila a v životě mě nebolela víc hlava. Ted mohu začít říkat kdyby:
- kdyby H nevyhrál ty peníze, tak nekoupím přes 40 panáků a nevypiju jich přes 5 druhů
- kdyby tam nevysírala ta vyhublina, tak nejsme ožralý za 15 minut
- kdyby tam nebyla taková fronta na pivo, tak si nemusim kupovat dvě najednou XDD
- kdyby tam nezpívala ta skupinu Dirty dancing, tak mi H nikdy neudělá trapas uprostřed parketu zvedačkou XDD
- kdyby Ivča pořádně chlastala, tak udělá mnohem větší sbírku kradených kalhotek XDD
- kdyby , kdyby , kdyby ....

Díky, že už je to za náma a já o tom dneska můžu v klidu spát aniž by se mi ještě zvedal žaludek XD ..
Jestli si chcete přečíst lepší a rozsáhlejší článek o tom, tak klikni SEM - N blog
A tedy už jen v obrázkách  :





1 komentář:

natalia peréz řekl(a)...

jo to je asi docela trefný XDDDDDDDDD